rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

seorang AKU

kenape dgn AKU ni? kenape ko rs idop ko susah sgt AKU?
ape yang ko pk smpai nk pecah kepala tu AKU?
kenape mesti seorang AKU nk g jadi yg laen...
AKU tetap AKU la kan?
yg ko sebok sgt nk jadi cam org laen nape?
ape yg best sgt jd org laen?
oooo... ko tengok, org laen hidop mcm best, mcm xde mslh, gelak 24jam, hepi memnjang, so kp rase idop cam diorang best la ea, AKU? pastu bila ko jadi diorang, ko rs ko akan gelak memnjang cm diorg la? air mate masin tu pon mengaler time ko gelak gile harah je la?
tolong la AKU.. hidop kte xsemestinya indah mcm orang laen..
dan xkan la seteruk, serobek org laen... dunia ni kan adil..
ape yg berlaku kat ko, AKU, mgkin xjadi kat org laen.. mybe dorang dpt lag teruk dr tu.. sape tw???
hidop setiap pelupa dlm dunia ni, mmg dah ditetapkan, ape pon kite kene redha la..
ujian ke, kifarah dosa ke, ape pon sbbnya mmg ad hikmahnya.. xde yg sia-sia drNya..
pelupa je yg selalu wat keje yg sia-sia....
sudah-sudah la mmbandingkan idop ko ngn org len AKU.. kalo ko nk amek iktibar ok jugak, tp kalo setakat ko nk menunjuk-nunjuk kan betapa kurangnya idop ko,berenti la... xde pekdahnya...
lag tmbah dosa pon boleh kot... ad mcm tanda-tanda org xbersyukur x?huhuhu...
ape pon yg ko nk wat AKU, ko kene brfikir dgn waras, even kdg2 otak ni mmg susah nk waras, n selalu trhasut dgn makhluk hodoh bertanduk tu, bykkan ingat kat DIA, dgn izin DIA, AKU xkan wat keje bodoh lagi..
AKU kene pk btol2, buka hati tu...
buka jiwa..
buka fikiran...
jgn sempitkan dgn ketakwarasan...
dunia ni ADIL...

0 omongan indah: