rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

home..

i'll be home tomorow...
wow! rase mcm dah lame giler x balik...
miz my mum so much la...
malam tu, on call dgn my mommy..

mom: deq, nant balik, kite pegi shopping mall baru tu same2 ea..
aku: awat ma?
mom: ma nk pergi sgt mall baru tu, bukan nk shopping sgt.. saje nk tgok2.. xbest la nk jln pusing sorang2..
ma tgok mcm byk je kete2 kat ctu.. mesti byk brg best kan.. xde deq kat umah, xkan la ma nk g pusing sorang2..org laen jln ngn family, ma pulak jln sorang2... ble deq balik ea??

ouch~ terase btol..
sian ma aku sorg2 kat umah..
nak g mall pon tunggu aku balik..
adeq minta maaf k ma...
malam tu je dah berape kali ma tanya ak ble balik...
xsabar kan.. aku pon xsabar... miss her a lot..
ma tggal sorang je kat umah... mesti la ma boring..
abang kakak da kawen.. tggal aku j yg belajar..
lagi sorang pon dah nk kawen bulan 3 ni..
sometimes... aku pon riso ma tggal sorang2..
tapi ma xnak duk umah kakak abang.. syg nk tggal career de..
ma ckp, biarlah ma mati dlam mengajar and belajar..
ouwh.. aku sgt xsuka ayat tu even aku taw mati tu terjadi kat sume orang..
ak just, susah nk terima..
aku nk ma sempat tgok aku kerja.. berumh tangga..
sempat peg haji same2.. and kalo boleh aku nk tunaikan impian ma untuk tggal kat madinah..
aku nk balas sume jasa ma.. ma sara aku sorang2 je..
my daddy passed away when i was 3 years old..
sebab tu ma sorang2....
ma.. esok adeq balik k...
jgn lupe amek adek kat family u even ma sibok tw...
tadi baru ma pesan, "myb esok ma sibuk, abg zam amek adek esok ea.."
hahahaha... ma...

0 omongan indah: