rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Siasah atau Politik

Sebenarnya, aku nk bercerita psl ni.. lame dah nak cerita pasal politik ataupun bahasa yang lebih sopan, SIASAH..
but still, aku ada sikit cuak, takot, mcm nk buat salah pon ade sekarang.
even, Malaysia negara demokrasi, suara rakyat didengari, tapi as a mahasiswa, aku xde hak tu, xsesuai nk ber"emo2" and aku setuju dengan tu.. YE. Aku setuju dgn mahasiswa berpolitik mane yg perlu.
Well, semua org pun tahu t/jwb student adalah belajar, maka letak belajar di tempat teratas.
dan bagi aku berpolitik boleh, tapi biarlah kita BELAJAR BERPOLITIK, bukan kita ajar macamane nak berpolitik.
Biar kita belajar berSIASAH dan nanti ilmu penuh di dada, insyaALLAH, ajarkan mereka yg tak tahu berSIASAH.
Setakat ni dlu, nak lebih2, aku kena belajar dulu.

LEARN FROM THE MISTAKES.

0 omongan indah: